UGH Finally my 4/6 winning br report

Discussion in 'Battle Roads' started by Adam Garcia, Oct 15, 2007.

8 league13 468 60
  1. Adam Garcia

    Adam Garcia New Member

    I will not go into detail because i cannot remember them XD



    Here we gizno.


    Blissvire Deer Park,TX


    Round 1 Phillip C.
    1-0

    Round 2 Camille W.
    2-0

    Round 3 J.J. S.
    3-0

    Round 4 Tom C.
    4-0

    Round 5 Wayne E.
    5-0


    Top 4 James Ball
    1-0

    Game 2
    1-1

    Game 3
    2-1


    So technically i go undefeated lol.

    1/6 brs won

    ONTO HOUSTON,TX

    Blissvire

    Round 1 Celeste S.
    1-0

    Round 2 Eric C.
    2-0

    Round 3 Phillip C.
    3-0

    Round 4 Wayne E.
    4-0

    Round 5 ????
    5-0


    Top 4 Mikey K.
    1-0

    Game 2
    2-0

    Top 2 Tina M.
    1-0

    Game 2
    2-0

    undefeated again

    2/6brs won

    Now Katy,TX

    Blissvire

    Round 1 ????
    1-0

    Round 2 Jeff P.
    2-0

    Round 3 James W.
    3-0

    Round 4 Ty W.
    3-1

    Round 5 Tina M.
    4-1

    Top 4 Wayne E.
    1-0

    Game 2
    2-0

    Top 2 Ty W.
    1-0

    Game 2
    2-0


    3/6 brs won
    yay im soo good at pogeymans

    Magnolia,TX

    Blissvire

    Round 1 Tom C.
    1-0

    Round 2 James B.
    2-0

    Round 3 Phillip C.
    3-0

    Round 4 Steve G.
    4-0

    Round 5 Johnny K.
    4-1


    Top 4 Johnny K.
    0-1

    Game 2
    0-2



    =/

    welll now onto Clear Lake,TX

    Blissvire

    Round 1 Wayne E.
    1-0

    Round 2 ????
    2-0

    Round 3 Mikey K.
    3-0

    Round 4 Dana L.
    4-0

    Round 5 Eric C.
    5-0

    Top 4 Tom C.
    1-0

    Game 2
    2-0


    Top 2 Tina M.
    1-0

    Game 2
    2-0

    undefeated again yays

    4/6

    lets go to the Woodlands,TX

    Rampario

    Round 1 Mark
    1-0

    Round 2 Clarence O.
    2-0

    Round 3 Dana L.
    3-0

    Round 4 Clay C.
    4-0

    Round 5 Diana C.
    5-0

    Top 4 Tina M.
    1-0

    Game 2
    1-1

    Game 3
    2-1


    Top 2 Clay C.
    0-1

    Game 2
    1-1

    Game 3
    1-2


    well my overall win/loss was 38/2 or something like that XD




    Props

    Team Rocket
    Peter
    Rick
    Brent
    Mike
    John
    TRUK
    My black socks and skull shirt
    Clay and his emo chansey

    Slops

    Mcdonalds Freaking nasty after a while
    Jeff P. Take a chill pill and a shower
    not winning 6 brs
     
  2. PSYCO829

    PSYCO829 New Member

    BEST
    TOURNOMENT
    REPORT EVAH
    gj
     
  3. PokeMasterFlabface

    PokeMasterFlabface <a href="http://pokegym.net/gallery/browseimages.p

    Yeah so much detail here, but we can just look at your Rankings and figure this out...
     
  4. shiftrymaster68

    shiftrymaster68 Active Member

    OMG WE DID THE SAME! MOVING TRUK IS SOOOO GOOD! Nice job Adam! What's your rating now?
     
  5. Adam Garcia

    Adam Garcia New Member

    um idk they need to update Katy,Clear Lake and Woodlands
     
  6. hitmonchan93

    hitmonchan93 New Member

    Adam ilu.
     
  7. Team Cook

    Team Cook New Member

    As your PTO, I'm tellin' you, leave my McDonalds alone, lol. I saw you scarfing down burgers like homeofmew scarfs down double cheese burgers, and she can eat.

    Good job Adam on the Autumn Battle Roads. It's one thing to win that many BRs, but this being your first year in Masters and winning this many BRs is another. I heard Clay calling you the STUD of Pokemon.

    You are the man, you are Mr. Labamba.

    The last three BRs will be uploaded by Wednesday.
     
  8. Papi/Manny

    Papi/Manny New Member

    stop being ahead of me adam. :p Nice job man.
     
  9. Cyrus

    Cyrus Iron Chef - Master Emeritus

    According to a recent USA Today/Gallup poll, Adam is the most successful Southern Plains player of the Battle Road season!

    Great job, and I don't see it slowing down for you.

    Super Kettlero Brothers and Mr. Labamba all worlds-bound?! BELIEVE!!!
     
  10. ~Blazi-King~

    ~Blazi-King~ Active Member

    Followed by a close second of Clay/J. Kettler:biggrin:

    Great Job Adam!

    Emo Chansey's PROPS:
    Cameron for allowing me to borrow it!
    Being EMo, then becomming a "Happy" Blissey so many emo times!
    Cracked Egg Syndrome

    BTW: You ARE a pokemon STUD!
     
  11. Adam Garcia

    Adam Garcia New Member

    Mike:I just keep seeing mcdonalds everywhere....Btw where are the cities pics, its after regs. XD
    Brian:I wish i could but this year is my luck-sack year lol
    Kettles:I just wanna make nats XD.
    Clay:I also forgot to put in the that we had the greatest top 2 EVER. I wish i could have put up a better fight though.But yea i would like to have more top cuts like ours.

    BTW:IDK Clay you are pretty STUDLY yourself
     
  12. Professor Elm

    Professor Elm Active Member

    Really Nice Job Adam.
    You are making a great transition.
    Once I start driving I will try to make it to more tournaments, but that won't be till December.

    Anyway, you are doing great.
    AND your reports are the best. I mean you put so much insight and thought into writing em. It amazes me.
     
  13. Bolt

    Bolt New Member

    Where's Tagrineth? begmods? anyone?!

    GJ Adam Garcia :D
     
  14. desert eagle

    desert eagle New Member

    GJ, Team HB decks do it up everywhere

    TRUKs just dont lose!
     
  15. supertyranitar

    supertyranitar New Member

    Yay For Adam!!! =d
     
  16. Shellshock929

    Shellshock929 <a href="http://pokegym.net/gallery/browseimages.p

    GJ Adam! Keep on winning! It's your year in Houston!

    -Peter
     
  17. Jason

    Jason New Member

    good job on a number of wins you got and hope you will sweep alot of cities :)
     
  18. ChristianOrtiz

    ChristianOrtiz New Member

    WHy are you SOOOO good...
     
  19. ~Blazi-King~

    ~Blazi-King~ Active Member

    Cuz he learned from the best! :thumb:
     
  20. Adam Garcia

    Adam Garcia New Member

    BAZING 1st in the world.

    Ranking 1709
     

Share This Page